Wet N Wild Graphic Marker Eyeliner

Instagram ve snapchat üzerinden göz makyajı paylaşımları daha sık  yapmaya  başladım farketmişsinizdir.
Paylaşım yaptıktan sonra en çok "eyeliner veya kalem ne kullanıyorsun çok düzgün duruyor, ben çekemiyorum bana marka önerir misin ? , Akmayan eyeliner var mı?, Kuyruklu nasıl eyeliner çekiyorsun ? " gibi mesajlar gelmeye başladı .  Ben 1 aydan fazladır tek bir marka kullanıyorum. O da Wet N Wild markasının Graphic Marker Eyeliner'ı . 

İndirimde  Gratis'te gördüğüm lacivert ve siyah rengi olan bu eyeliner keçeli kalem uçlu. Hani yazıları fosforlu kalemle çizersiniz ya onun gibi. ilk bu da kesin dayanıklı değildir 2. kullanımda renk vermez diyerek aldığım bir eyeliner idi aslında kendisi . Evde kullanırken farkettim ki kuyruklu ve düzgün aynı zamanda koyu bir yoğun renge sahip. " Bakalım gün içinde kalacak mı? " dedim. Tüm gün bozulma yapmadı. 


Bendeki siyah Jetliner Black rengi. Bu çıkmadığı ve kolaylıkla eşit eyeliner çektiren nadir markalardan biri olunca hemen koştum yedekledim. isterseniz ince ister orta ince isterseniz kalın eyeliner çekebiliyorsunuz. Sizler için swatchlarını aldım. 

kuyruk için çok ideal bir fırçası bulunmakta ve asla kuruma yapmıyor.  Ben severek kullanıyorum ve çevreme de ısrarla öneriyorum :) 



Yorumlar

Popüler Yayınlar