Eve Mağazasından bir küçük süslü paket

Merhaba  
Yazın pek  kargocular kapımı çalmazken bir anda kapımda bir kargocu belirdi. Hiç düşünmemiştim oysa bir hediye olduğunu,

Eve mağazası evimin dibine açılmadan önce her Alsancak'a gittiğimde kesin uğradığım epey de para harcadığım bir markaydı. Göztepe mağazası ve Güzelyalı mağazası olmak üzere 2 mağazanında bana yakın olmasıyla  ben uygun fiyata indirimli ürünlerle alışveriş yapmaya başlamış oldum.  Eve mağazası da bana bu güzel kutuyu yollamış . Hoş , süslü bir sunum vardı.
Cecile markasının mat rujlarının delisiyim paylaşımlarımda da çoğu zaman görmüşsünüzdür. Bu sefer Eve  sayesinde pudrasını, fondötenini ve ojesini de deneme fırsatı buldum. 


Ayrıntılı yazısını yazacağım kesin ancak  kısa bir özet geçmek gerekirse  fondöteni  beni inanılmaz şaşırttı. 

Hem ince yapılı hem kapatıcı hem de yağlı bir his bırakmıyor.  Fondöten ve pudrasını aynı anda sürdüğünüzde bile yapay bir duruş bırakmıyor. İlk kullanımda bende yüksek puan aldı kendileri. 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar