Topicrem ürünleri

Merhaba
Bugün sevemediğim bir ürünü paylaşmanın üzgünlüğünü yaşıyorum . Topicrem ürünlerini denemeye başladığım günden itibaren maalesef  yüzümde ciddi problemler yaşamaya başladım. Çevreme , kullananlara sorduğumda da benim gibi düşünmeleri üzerine paylaşmak istedim sizlerle. 

Topicrem in hem toniğini hem kremini aynı anda kullandım. Yüz göz için kullanılan , bebekler için hatta kullanıldığı yazan bu ürünlerin etkilerini anlatayım sizlere. Göz makyajı temizlemede maalesef başarısız. Göz makyajını silmektense dağıtıyor yayıyor ve silinmiyor . Bi arkadaşımla konuşurken ürünün gözümü yaktığını söylediğimde o da gözlerinin yandığını söyledi. Tonik sonrası kremi her sürdüğümde  sabahına yüzüm kaşınmaya başladı. Gözeneklerimi küçültmedi. Maalesef sevemedim hatta sevemedik. Çöpe gitti iki üründe . 

Yorumlar

Popüler Yayınlar