En'lerim ve Öneriler

Merhaba :)
Bu ara  sporda, okulda, sosyal çevremde bir çok yerde çevremden en çok önerdiğin...... ne ? sorusunu almaya başladım. O zaman neden ben en 'lerim yazısı yazıp paylaşmiyim ki dedim . İşte geldim burdayımmm.


Öncelikle bu yazıyı yazdığımda başka merak ettiğiniz bir soru olursa bana instagram üzerinden veya bu  yazının altına yorum bırakarak merak ettiklerinizi sorabilirsiniz .  Haydi başlayalım .

1) En sevdiğin mat rujun hangisi ?

Mat rujlar konusunda yeni yeni  toparlamaya ve deneyimlemeye başlasamda likid olarak mac'in yeni likid rujlarını beğendim bir de tabi ki color pop  rujları  felaketler likid ruj konusunda.

 Normal ruj olarak ise bütçenizi zorlamayacak 2 favori markam var biri Golden Rose matte serisi diğeri ise Wet N Wild'ın mat rujları . Sabah sürüp akşama kadar dudağımda kalan  markalar :)


2) En Sevdiğin concealer ?

Kapatıcı konusunda bu ara çok marka deneyimler oldum  Sevgili Görkem Karman Benefit  Erase Paste  kapatıcısını önerince en son onu aldım ve 2. yi aldım deneyip bitirince. kapatıcılığı  güzel ara çizgide birikme yapmıyor kullanımı da kolay . 


Palet olarak daha yoğun bir kapatıcı isteyenlere uygun bütçesini de düşünerek Catrice markasının 5'li all around concealer paletini öneririm. kızarıklık morluk aydınlatıcı ve kapatıcı özellikli  kullanışlı bir palet kendisi. Fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 14 tl civarıydı.


3) En sevdiğin oje markası?
Essie ve china Glaze markalarını çok seviyorum. Ama fiyat performans açısından bakarsak hem de renk  çeşidi açısından essence ve Wet N Wild ojelerini nedense çok seviyorum. Fiyatlarıda 2-3 tl olunca .


4) En sevdiğin Vücut Spreyi ?
 Ben parfüm delisi bir insan olduğum için  evdeki markaların hangisini ele alsam diye bir an düşündüm.  Victoria secret body mistleri vazgeçilmezlerim. Victoria Secret, Bath & Body Works daha İzmir'e yaygın açılmadığı için Biricik Dostum Seda ve Gülşah bana o konuda çok destek çıkıyorlar . En sevdiğim kokusu ise kesinlikle Hanımeli ve  yaseminli body mist :)

5)En sevdiğin yüz temizleme jeli?

Kesinlikle Estee Lauder. Canım yengem yıllar önce bir kere denettirdi ve hem kokusu hem yüzüme kattığı nem ve  bakım  beni ona bağladı. Estee lauder candır. Ekonomik olarak ise Neutrogena nın pembe greyfurt özlü yüz temizleme jelini severek kullanıyorum.

6) En sevdiğin göz kalemi markası?
Eğer renk çok önemliyse mac in göz kalemlerini tek geçerim  eğer sadece siyah bir göz kalemi arıyorsam  yves saint laurent in kalemini tek geçerim :)

7) En sevdiğin ev ve mobilya mağazası ?
English Home 2 senedir hayatımda ve odamda çoğu eşyam english home ürünü, Çeyizimi bile yavaştan English Home sayesinde  oluşturuyorum. Özellikle indirim zamanları gözüm dönüyor :) Madame coco nedense bana biraz daha ağır geliyor.


8) En sevdiğin giysi mağazası
H&M e bayılıyorummm. Nedense doyamıyorum dolaşmaya alışveriş yapmaya.

9) En sevdiğin ayakkabı markası
Spor ayakkabı hastalığım var  hele bu ara Skechers buldum mu kapıyorum :)

10) En sevdiğin Saç bakım ürünü
Sanırım  Aussie'nin saç maskelerini tek geçerim 3 minutes miracle maskeleri muhteşem .

11) En sevdiğin şampuan markası
Şuan favorim OGX ( organix) Markası :) Hepsini seviyorum .

12) En sevdiğin kozmetik markası
Benim nasıl mac markasına aşık olduğumu çevrem bilir mac izmir alsancak ekibide bilir :) Ama bu ara  arkadan arkadan başka markalarda aklımın içinde kurnazlık yapmakta .


13) En sevdiğin parfüm markası?

Çok zor bir soru çünkü benim parfüm koleksiyonum bulunmakta . Hepsi bebeklerim gibi ama hadi aza indireyim sizin için.  Juicy Couture'ün tüm parfümleri şuan favorilerimde . Koleksiyonu tamamlamaya uğraşıyorum hatta . İmza parfümüm ise kesinlikle pacorabanne Lady Million .

14) En sevdiğin Aksesuar markası?

Çantada Vakko ve bu ara Fendi delisiyim. Takı konusunda küpe pek her küpeyi takamıyorum alerjim olduğu için en favori takı markam kesinlikle  kuzenim sayesinde bayıldığım Tiffany& Co markası :)

15)  En çok görmek istediğin ülke?
Amerika hep istemişimdir ( alışverişten midir hareketli hayatından mıdır bilmem) ama tekrar gitmek istediğim aşık olduğum Dubai dir :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar