Biraz sizden biraz benden soru cevap

Bu ara yaptığım kozmetik alışverişlerinden dolayı nedense epey bir soru aldım. Saç makyaj, bakım, güzellik tiyoları  o sorulara ne kadar cevap versem de herkese faydalı olsun diyerek burada paylaşmak istedim. Hakkımda merak edilenler, ürün önerileri, pratik çözümler olunca konu  hadi yazayım ben  sizi daha çok oyalamayayım. Soru soru gidelim  postumun sonunda da sizin merak ettikleriniz varsa seve seve cevaplarım :) 

1) Gerçekten adın Melodi mi?  Neden me logon ? 
Bu tanışma sorusu gibi olsa da çok soruyorlar . Adım gerçekten Melodi Soyadımın E harfi ile başlamasından dolayı  ve  Soyadımı taşıyan ailedeki son genç 2 kız olduğumuz için sanırım soyadımdan bir parçam olsun istedim.  Sonra düşündük ki It's just Me "bu sadece benim"  de denilebilir. Logomun telif işleri  ve tasarımı her işin bana ait olması  daha içime sindirdi :) 

2) Gerçekten saçlarının rengiyle bu kadar oynuyor musun ? 

Valla biraz içimde çılgınlık var yok değil instagram hesabımda yaptığım renkleri paylaşırken topluca fark ettim ki  daha yapmam gereken çok renk var. Sadece bir dip not düşmem gerek çok iddialı renkleri denemek isterseniz ( ki ben pembe mor ombre, kızıl , siyah yaptım) bunları geçici 6-8 yıkamalık su bazlı boyalarla yaparsanız sıkıldığınızda eskiye dönebilirsiniz . 

3) En sevdiğin  ruj rengi? 
Offf makyaj malzemelerim benim bebeklerim diyenlerdenim. Hangi arkadaşım bana gelse  ilk kez görmese bile her geldiğinde "Melodiiiii bu nedirrrr  dur artııık  havuzu  doldur içinde  yüz " diyorlar :D  Sponsorlar sağolsun  diyen bloggerlardan maalesef değilim. Nadir geliyor ve ben her gelen sponsorun maalesef ürününü beğenmiyorsam paylaşmıyorum. Mükemmel ürün  kesinlikle kullanın **** teşekkürler  olayına karşıyım . Ayyy asıl rengi söylemedim  kızmayın :) Bana bordo, şarap rengini koyu rujları  esmer olduğum için yakıştırıyorlar. Nude tonlarını da seviyorum hatta Mac Kinda Sexy sanırım aşk yaşadığım bir ruj :) Bu ara ise siyaha kaçan mor ve bordoları seviyorum. Ama uygun fiyat kalıcı  ve mat ruj arıyorsanız  Wet N Wild  rujlarını şiddetle öneririm  :) 

4) En son alışverişini ne zaman yaptın ve ne /neler aldın var mı bu ara indirim ?

En son alışverişim  bugün 3 saat önce oldu. Vakko'dan büyük bir siyah çanta aldım  
 Lipstick / Berry Black Friday
Bugünde Black Friday indirimi başladı ve Ojecanavarı diye bildiğiniz Seda'cım mesaj attı " Meloş senlik berry black friday ruju sınırlı sayıda  Mac sitesinde  almalısın dedi. Bir baktım nadir olan bir durum var  KARGO BEDAVA :) Bence bugün bu kadarla kalmalı :) İndirim ise şöyle ki bu ara black friday den dolayı  bir çok markada indirim var . 

5) En sevdiğin parfüm ? Yaz ve kış  parfümü önerebilir misin ?

Instagram'da bu soruyu ilk aldığımda video çektim parfümlerimin ve en yakın arkadaşlarım bile son durumdan habersizdi. Açıkçası paran nereye gidiyor derseniz  kesinlikle parfüm derim. Eskiden güzel koku ararken şimdi güzel ve Türkiye'de zor bulunan pek bilinmeyen kokulara yönelir oldum. Öncelikle ben esmer tenliyim ve şekerli kokuları maalesef sevmiyorum. 

En sevdiğim koku notaları yasemin ( ki aşk yaşarım) , amber , gibi kokulardır. İmza parfümüm kesinlikle Pacorabanne Lady Million . Yaz kış farketmez kullanırım ama yazın daha çok akşamları kullanılıyor . EDP olması ve afrodizyak etkili olması  ayrıca  dip not olsun :)  Yazın peki hangi parfümleri kullanıyorum derseniz . Türkiye'de  öncelikle kolay bulunan Lancome hypnose ve calvin klein  In to you kullanıyorum. Bulunmayan ise Juicy Couture  peace love & juicy  kesinlikle  (aslında tüm parfümlerini juicy couture 'ün seviyorum ) Gülşah beni alıştırdı :) 
6) Saçlarına nasıl bir bakım uyguluyorsun ? 
Valla şu  kesinlikle dediğim her daim kullandığım bir  ürünüm olmuyor ama bu ara  herkese önerdiğim OGX  şampuanları var biri bitiyor diğeri başlıyor . Krem ve şampuanını kullanıyorum. Saç derisi ile ilgili problem yaşayanlara da öneririm çünkü doktorlar da öneriyor ve eczanelerde önceden satılan bir marka şuan Gratis ve Watsonsta indirimli satılmakta :) Maske olarak  Aussie'nin maskelerini öneririm saçları gerçekten muhteşem  yapıyor onu uyguladıktan sonra  hep "saçına ne yaptırdın uçuş uçuş parlak diyorlar" :)  ve son olarak bakım yağı olarak HC Hair Care yani  yağını kullanıyorum .  Hem saçımı uzatıyor hem de bitkisel olduğu için besliyor . 
7) Uygun fiyata makyaj için hangi markaları önerebilirsin ? 

Flormar ı öneririm çünkü Flormar el değiştirdiğinden itibaren konsept ürün çalışmaya başladı. Nasıl Mac koleksiyon çalışıyorsa Flormar'da öyle ve ürünleri gerçekten  kaliteli. Hele indirim yakalarsanız yığın eve :) 
Rimel için Maybelline ve Loreal tercih ederim. Zaten Maybeline'nin  ilk çıkış ürünü yılllaaaar önce mascara dır :) Allık için nedense The balm ve pastel'in ürünlerini seviyorum hele o kocaman bronzer ı var ki bitmiyor bir türlü :) Göz kalemi için flormar veya maybelline diyebilirim daha uygun arıyorsanız Emily :) Fondöten için öneri getirmek istemiyorum çünkü herkesin cilt tipi aynı değil ben bile hala yanılabiliyorum.  

7 soru yeterli mi  bilemedim kafanızı çok şişirmekte istemiyorum ama herkese yararlı olabilirsem en büyük isteğim bu :)  Hepinizi seviyorum .


Yorumlar

  1. Seni de yerim sorularınıda yerim 😍 Daha sık yapmalısın kuzu bu durumu ben çok sevdim bu soru cevap olayını 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sevdim böyle soru cevap olayını hem. Birden fazla bilgi hem de daha samimi geldi :)

      Sil
  2. Biraz kiskirttim ruj için ama eminim çok yakışacak kuzum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla sedoş sen ne dersen yaparım bilirsin ❤️

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar