Le Petit Marseiliais

Gelll gelll mis gibi kokulara geeell . Böyle hiç yazılarıma başlamamıştım ama bu sefer dayanamadım.  Adını hala zorlukla telaffuz ettiğim (  Ama bir ben değilim ki hadi itiraf edin siz de bazen söyleyemiyorsunuz :D )


 Le Petit Marseiliais   ürünleri beni benden aldı.


Ben Acı badem kokusunu  buram buram bir Bebak markasında bir de burada kokladım sanırım. Tanrım buram buram acı badem kokuyor elleriniz  şaşırtıcı şekilde yumuşak oluyor.Acı badem sütü gerçekten başarılı. Kışın özellikle sanırım başka sabun kullanmayacağım. Şampuanını yapsalar  kesin alırım. Zaten benim anlamadığım bu marka yurt dışında onlarca çeşidine sahipken bizde neden bu kadar az çeşidi satılmakta ???? 
Şu çeşitlere bir bakar mısınız ??? Gelelim bizdekilere ki burada gördüğünüz sadece duş jellerindeki çeşit . 
Bizde biraz az kalmamış mı ??? Bu markanın aynı zamanda şampuanı bile bulunmakta yetmediyse saç bakım maskesi bile bulunmakta, kremleri çeşit çeşit bulunmakta ama maalesef Türkiye'de satışta değil. Yurt dışındaki arkadaşım deodorantını kullandığını ve  diğer markalardan vazgeçtiğini söyledi   dedim ki kendi kendime " Melodi bu marka gerçekten  çok tutulan ve çok satılan  büyük bir marka ..." 
  
Bunları gösteriyorum ki aslında bizim sadece duş jeli kremi ve sabunuyla tanıdığımız bu marka büyük kocaman bir aileymiş :) Bizde görünen ürünleri ise duş jeli, cilt bakım kremi, dudak balmı,  el sabunu, kalıp sabunu, el kremi, vücut sütü. 

Peki neden Marseiliais ? Birincisi Almanyadaki duş jeli  teslerinde başarılı markalar listesine girmiş duş jelleri. Meşhur Marsilya sabununu tüm dünyaya tanıtan marka olarak ta bu marka bilinmekte. Geleneksel yöntemlerle ürünler toplanılıyor ve üretiliyor. Çevreye zararsız  üretim yapıyorlar. Özellikle duş jellerinde ve el sabunlarında aldığım mis gibi  taze koku almam için büyük sebepti :)  Umarım okurken keyif almışsınızdır. İlginç bir marka olduğundan sanırım  yazmak istedim. Umarım diğer ürünlerini de Türkiye'de görürüz :) Hepinize şimdiden iyi bayramlar diliyorum. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar