English Home Alışverişim

Bu hafta kendimi English Home'da biraz kaybettim sanırım.  Ferforjelerde %50 indirimi görünce. Kendime "Melodi beklediğin indirim acımak yok kap kapabildiğini" dedim" tabii öyle olmadı. İstediğim ama alamadığım,(taşıması yüzünden) bulamadığım ürünler oldu. Hadi ben neler almışım %50 indirimden bir bakalım ve bu aldıklarımı nasıl kullanmışım görelim:) 

    
Öncelikle bu aynaya vuruldum 2 gün önce alsam mı almasam mı dediğim bu organizer ve ayna 40 tl den 20 tl ye indi:)  çok tatlı değil mi? 
 
İkinci vurulduğum ise bu mor saat :) rengi pembe olsa daha güzel olabilirmiş bence am bu haliyle bile farklı. Bu ürün de 40 tl yerine 20 tl ye geldi bana :) 
Bu gazetelik ihtiyacım var mı? Yok mu diye sorgularken aldığım bir ürün oldu. Fakat sonra iyi ki almışım dediğim bir ürün . Bu da 20 tl ye düştü :) 
Gelelim benim favorilerime ... Organizerlar konusunda nedense istediğimi bulamadığımı düşünüyorken bunları gördüm. Aslında bunlar birer peçetelik ve   Mumluk fakat  ben bunları başka şeyler için kullandım ki postumun sonunda hepinize göstereceğim:) Mumlukların indirimli fiyatı 10 tl ve 12 tl  ve 13 tl peçetelikler. Bu dantellilerin 2boy kalpli olanları da vardı vardı ama ben sığsın eşyalarım diye  büyük kareleri aldım. 
Vere  masamın eski hali. Sadeydi masamın üstü yeni masa alacağım için  hep erteledim. Çoğu eşyam çekmecelerdeydi. Düşer kırılır korkusuyla koyamıyordum. Bu arada masamın üstündeki takılık modeller English Home da yeni modelleriyle var ve şuan onlar da %50 indirimde :)   Fırçalarımın olduğu gecelikli  vazolar geçen sezon temmuz ayında tanesi 4 tl ye indirimde gelen yine English Home ürünlerim. Dondurma şeklindeki mumlarım da yine önceden indirimde aldığım English Home ürünleri yani anlayacağınız benim eşyalarımın şu masamın üzerinde English Home dışında bir düzenleyici yada aksesuar yok:) 
Gelelim  yeni haline. Herşeyimin gözümün önünde olduğu ve düşme kırılma tehlikesi olmayan bir durumda olmasından gayet mutluyum.  Kalabalık gözükme sebebinden dolayı Melodi E  yazılı ahşap yazıyı kaldırdığımda yine fazla düzende oldum. 
İşte benim minik English Home alışverişim . 



Yorumlar

  1. yaa gidemedimm kaçırdım ben indirimi :((

    YanıtlaSil
  2. Ayna harikaa bayıldım..zaten kalpli şeyleri çok severim bakınız :) https://loveandsmile.wordpress.com/tag/kalpli/
    Sevgiler
    İyi haftalar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar