Ojecanavarı sedoştan doğum günü hediyesi

Merhabaa :)
Öncelikle doğum günümü kutlayan herkese çok teşekkür ederim.  Mesajlar aramalar ve hediyelerle şımartıldım bir hafta boyunca. İyi ki tanımışım , iyi ki bir dost kazandırmış bu blogger olmak dedim.  Ojecanavarı olarak bildiğiniz seda bana öyle bir sürpriz yaptı ki  gözlerim dolu dolu sevindim.  
Notu, içinden çıkan Solotürk pilotlarının imzalı posteri, ve hediyelerle  duygu karmaşası yaşadım.  
Öncelikle paketi açtığımda gerçekten bir kutlama havası bir konsept buldum.  Kalpler süsler  pek bir hoştu. Heyecanla kutuyu açtım. 
Bir not karşıladı beni.  Sedoş her paketinde bana. İçten yazılar yazar ama bu en en en güzeliydi.  İyi ki tanımışım dedim kalbi temiz arkadaşımı :) 
Paketten ilk zarf içinde solotürk posteri çıktı. Babamın jet pilotu olması benim pilotluk hayallerim ve Solotürk aşkımı bilen Sedoş imzalı poster yollamış:) orada bir gözlerim doldu zaten:)  sonra paketi açtım.  Birbirinden renkli denemediğim (ki Sedoş ne markalar kullandığımı bilir) kullanmadıklarımı pakete sıkıştırmış:)  içinde  parıltılı  krem ve parfümüm var ki süslü olan meloş için tam ideal hediyeler :)  

Ojecanavarı o olsada bir o kadar da ben olduğum için Sedoş bol bol oje yollamış bana :)  şans kolyemi ise hemen taktım:)  Avondan Senses romantic banyo sonrası mist ise muhteşem kokuyor. Eau Thermale avene Micellar lotion ve termal su, cosmed temizleme sütü, La Roche Posay ki en sevdiğim markalardan biridir yüz ve göz makyaj temizleyicisini görünce daha sevindim.  Dove saç bakım spreyini Sedoş saçlarımı sevdiği için yollamış:) 
Bu kadar hazırlık yapıp bana bunları yollayınca güne pek bir güzel başladım.  O kadar seviyorum ki Sedoşum seni hepinizin huzurunda  çok teşekkür etmek istedim. Ankara'lı bir blogger ile İzmir'li bir bloggerın dostluğu böylede güçlü ve güzel olabiliyormuş. Mesajını araya mesafeler girse bile biz birbirimize desteğiz mesajımızı da vermek isterim. :) hepinize güzel bir hafta sonu geçirmenizi diliyorum. 

Yorumlar

  1. Doğum günün kutlu olsun nice senelere :D Sürpriz paket ve içinden çıkanlar çok hoş ama en güzeli o minik notta yazanlar :)) Güzel günlerde kullan tüm hediyelerini :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bence de en güzeli o not zaten :)

      Sil
  2. Melodimm seviyorum seni yaa =) Güzel günlerde kullan hepsini =) Bu devirde kalbi senin kadar güzel bir insan tanımak harika <3 Çok sanslıyım ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitaneemmm asıl ben teşekkür ederim beni mutlu ettin :) Aynı hisler benden de sana :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar