Melodie'nin Pembe Dünyası 1 Yaşında :) Teşekkürler :)

Merhabaaaaaaaa :)) 
Bugünn bu saatte hemen post yazmak ve sevincimi sizlerle paylaşmak istedim.
 Ben Blog sayfamı  staj yaptığım Sanajans'ta ki şefim ve biricik ablam  her daim yanımda olan Görkem ablama borçluyum. İzmir Ekonomi Üniversitesinde Üniversite 1. ve 2. sınıfta Metin Yazarlığı klübünde yazdıklarımı paylaşarak başladım. Bu hesabıma 2010 yılından sonra dokunmadım. 

Mezuniyet telaşı yüksek lisans  hazırlığı derken  yıl oldu 2013. Ailem artık alışverişkolikliğime isyan ederken kardeşim bana "yazsan takip ederim sırf makyajların için" dedi. Ona makyajı öğreten benmişim  bir de tıp fakültesinde okuyan kardeşimin sınıf arkadaşları da beni tanıyormuş. Nasıl yani ? dediğimde kardeşim Makyaj dehası olarak dediğinde ilk güldüm :) 

Neyse  bu yolculuğa makyaj, alışveriş, güzellik yazıları yazmaya başlayalı tam 1 yıl olmuş. 13 Kasımda blogum 1 yaşına girmiş :) Bu blog sayesinde çok güzel arkadaşlıklar kurdum. Bir reklamcılık mezunu olarak markalarla bu kadar iç içe olmak beni çok mutlu ediyor inanın. Haksızlık yapmamaya, saygı ve sevgi ile yazılarımı yazmaya, kimseyi etkilememeye ve emeğe saygı duymaya özen gösterdim. Daha da büyük  bir blogger ailesi olacağımızı umuyorum. 

Blog sayfamın ilk halini hatırlıyorum da  şu duruma gelmesinde bir çok kişinin emeği var bunların en başında sayfamın dizaynını yapan Sawako Kuronuma  sabahladı benim için onun emeğinin hakkı ödenmez. Bumerangda gold üyelik onun sayesinde aldım :) Ve canım takipçilerim. Sizin yorumlarınız benim blogumu güzelleştirdi. Hakkınızı  güzel yorumlarınızı asla unutmam.

 En çokta yeniden düzenlenen sayfamda  bir çok takipçim "O NİL KARAİBRAHİMGİL ŞARKILARINI YİNE KOY O MÜZİKLER İLE ÇOK KEYİFLİ OLUYOR YAZILARIN " dediğinde demek ki fark eden  canım takipçilerim var diyip müziklerimi geri koydum :)  Instagram ve blogumda her paylaşımıma güzel kalbiyle yazan tüm canlarım Çokkkkkkk teşekkür ederim. Evet 1 yıl geçti... Ama daha bu bir başlangıç... 

Yorumlar

  1. Nice senelere canım cizgiyi bozmadan aynen devam ;-) :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sedoşumm çok teşekkür ederim. Seninle de büyük yol aldık seninde emeğin var burada :))

      Sil
  2. Çok tebrik ederim :) Heyecanını paylaşıyorum gerçekten, 2 hafta sonra benim de 1. yılım dolacak, çok tatlıyız yaa :)
    Nice senelere, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim bende tebrik ediyorum şimdiden :)))

      Sil
  3. Güzel paylaşımlarla nice senelere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her daim yüzümüz gülsün postlarımızla inş çok teşekkürler :) :)

      Sil
  4. mutlu yıllar ^.^ instagramda keyifle takip ettiğim birisin. Blogunu yeni keşfettim, takibimdesin artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm çok teşekkür ederim hoşgeldinnn :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar