Hoşgeldin sonbahar çekilişinin kazananı

Merhabaa :)))Hoşgeldin Sonbahar çekilişimin kazananı belli oldu. Gecikme için çok özür dilerim  bilgisayar mağduru oldum ve tüm sıralama maalesef gitti. Bende bu sefer elimle teker teker yazdım ve çift kontrol ettim. Hemen de size kazanan kişiyi paylaşmak hediyesini vermek istedim. Bu güzel  hediye bakalım kimin olmuşşş :)) 

Kazanan kişi 319 numara ile Sevgi Ece oldu. Sevgi'cim 3 gün içerisinde bana  idolemelodi@gmail.com a mail atarsan çok sevinirim.Yoksa çekiliş tekrarlanacaktır. Hepinizi çok seviyorum. Şuan Ojecanavari ile devam eden the balm çekilişi hem instagram hem blog çekilişime katılmayan varsa beklerim :) 

Yorumlar

  1. Merhaba Melodi Hanım benim için harika bir haber oldu, çok teşekkürler hemen bilgilerimi gönderiyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar