Essence Sand effect oje :)

Merhabaa :) bugün dolabımdakileri düzenliyeyim dedim  forbest mağazasına gittim ve kendime çok tatlı üerinde aşk sözleri yazan bir kutu aldım. Peki bu kutu ne için ?
Tabiki artık ojelerimin sayısını bilmediğim için onları büyük bir kutuya koymalıyım diye düşündüm. Forbest magazasından 5.90  a aldığım bu buyuk karton yanları tutmalı kutunun içine yerleştirdim. 

Yerleştirirken  favorilerimi  üste koydum :) bir kaç tane favorim var :) 
Rosmanndan  aldığım essence marka  ojeyi gördüğüm an çok mutlu oldum nedenini de açıklamak istiyorum. Gratiste  ve watsonsta  essence in hiç farklı renkleri yok genelde aynı numaralar mevcut. Essencein bu ürünü kum etkisi yaratan bir ürün yani pütürlü bir yapısı var.

Kül rengi ama. Tenkli parıltıları var mat gibi suruyor pütürlükten dolayı.

Ojenin adı ise beni benden aldı :) 165 here's my number :)  eğer bir kat normal ojenin üerine sürerseniz  o zaman daha güzel duruyor. 2.90 tl ye  aldım:)  herkese iyi alışverişler . 

Yorumlar

Popüler Yayınlar