Bebak Panthenol Creamy Soothing Spray

Bebak markası benim için gerçekten değerli bir  markadır. Babaannem her zaman Bebak acı badem kremi kullanırdı. Hep onu o kokuyla hatırlarım. 20 küsür senedir de ben Bebak ürünlerini kullanmaya devam eden biriyim.Şu an bir çok ürün çeşidine sahip temiz içeriğe sahip bir marka. 

Her ürününü de özellikle denemeye çalışıyorum ve beni hiç şaşırtmıyor.  Bu sefer ise biraz daha SOS özelliğindeki acil durumlarda elimizden düşmeyecek bir ürününden bahsetmek istedim. 

Bebak alerji karşıtı, Aleo vera ve Allantoin içeren ( hızlı tedaviye yönelik) ve %10 Panthenol içeren bir sprey yapmış. 

Panthenol nedir peki?

Cilt onarıcı ve iyileştirici bir etkiye sahiptir. Derinin kendini yenilemesine, yaraların iyileşmesine ve tahrişlerin giderilmesine yardımcı olur. Yanık izleri ve çeşitli dermatozların giderilmesinde de en çok kullanılır. Ciltteki yaraları %30 iyileştiren bir içerik düşünün özetle. 

Allantoin nedir peki?

 Allantoin, nemlendirici ve yumuşatıcı özelliktedir. Doğal olan bir kimyasaldır.Güneş kremleri ve rujlarda dahil nemlendirici olarak kullanılır. Allantoinin bir başka kullanım alanı da yara merhemleridir. Allantoin, hasar görmüş derinin iyileşme sürecini hızlandırır.Derideki pullanmayı ve kurumayı engeller. 

Aleo Vera nedir peki ?

İçerisinde 12 çeşit vitamin, 20 farklı mineral ve 18 farklı aminoasit içeren, cildi nemlendirici ve yanık, lekelenmeleri yok etmekte kullanılan, kolajen üretimini artırıp sivilceli ciltler de akne probleminin önüne geçen, faydaları saymakla bitmeyecek yatıştırıcı ve onarıcı bir bitkidir.
Aşırı sıcak, direk güneş ışığı ya da soğuk havaya maruz kalarak yıpranan cildinizi nemlendirir ve kurumasını engellemeye yardımcı olur. 

Aloe Vera ve Allantoin'in tahriş olan cildinizi yatıştırmasına ve rahatlatmasını sağlıyor.Bu spreyi sıktığınızda ince yapılı bir köpük krem oluşuyor ve köpük söndükçe cildinizin bunu emdiğini görüyorsunuz.

 Özellikle kuru ciltlerde, kaşıntılarda yanıklarda enfes bir tedaviye sahip. Parfümsüz bir ürün. Gönül rahatlığı ile alabileceğiniz bir ürün. Ben dedemin kuruyan cildi için kullanıyorum hatta size iç rahatlığı ile önerebileceğim bir marka ve ürün. 
x
x

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar