Taş Boyama ve Taş Modası

Geçenlerde alışveriş yapmak için dolaşırken küçük dükkanlara  da uğramak istedim. Gözüme takılan ve çoğunlukla gördüğüm yeni moda ve iş akımını sizlerle paylaşmak istedim. Bir öğrenci arkadaş harçlığını böyle kazandığını söyledi sonra bana.  Bu taş sanatı.


İlk görünce hangisini alsam diye  gerçekten yarım saat düşündüm.  Bunlar işlem görmemiş denizden çıkan taşlar.  Üzerine yapılan her motif ise hazırlayan kişinin ellerinde ben mesela en sağ  alt köşedeki mor canavarı aldım. :)
Sizce de çok tatlı değil mi ?  hem doğal taş hem sadece sizde var  hem de zevkinize uygun ...
Bunu yapanların çoğu genç girişimci benim gözümde çünkü kendi paralarını yetenekleri ile birleştirip kazanç sağlıyorlar. Butiklerde, mağazalarda  her yerde  tablo, yüzün, biblo, dekoratif objeler olarak her ürün ve alanda kullanmaya başlamışlar. 
Mesela şunlara bakar mısınız. Ben bunu masama koymak isterim tabi ki . 

Kedi severler için ise bir kolye. Çoğunlukla benim karşıma takı  olarak çıktı bu sevimli taşlar. Kolye , yüzük, küpe  gibi. 

Peki ya bu tablolar. Gerçekten çok güzel. ister arkasına ayaklık koyun masanıza  isterseniz duvarınıza asın :) 

Bir ahşap ve  bir kaç taşın böyle bir şeye dönüşeceğini düşünür müydünüz ?  Yılbaşı öncesi sanırım size fikir vermiş oldum. En güzel hediye kendi yaptığınız hediyelerdir. 
Son olarak benim favorimi göstermek istiyorum Görkem Karman'ın da yaptığı çok pratik bir şey. Büyük taşları alıyorsunuz kaktüse dönüştürüyorsunuz.  saksıya yerleştiriyorsunuz ve işte size kaktüs cenneti. 
Hem ucuz hem kazanç için güzel bir tercih :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar