Gratis 500. Mağaza Büyük indirim Alışverişim

Ne çok alışveriş yapıyoruz biz kadınlar değil mi ? Ama bazen öyle durumlar oluyor ki  erkek kadın herkes  alışverişsiz kalamıyor. Bu durumlardan biri kesinlikle Gratis mağazasındaki indirim zamanı oluyor.  

Gratis mağazası 500. mağazasını açmasının sevincini biz müşterileri ile paylaşırken tüm Gratis severlere de tüm ürünlerde %50 indirim hediyesi verdi.  Sabah 9'da açılan mağazaya  9'u 10 geçe  gittim ve benim gibi o anı bekleyenler de varmış. Kadın erkek herkes bu jesti beğenmiş ve alışverişe hazırdılar. Ben de sepetimi aldım ve öncelikle  almayı planladığım ürünleri tek tek aldım.

 
İlk aldığımı sona saklasam da  şampuan ihtiyacım vardı.  Özellikle setler çok daha avantajlı idi.  Elidor'un yeni çıkan serisinin şampuanını beğendiğim için set dışı kremlerini aldım. kofreler çok avantajlı tabi ki . 
Eyeliner delisi biri olarak tabi ki hemen favori ürünlerimi kaptım.  yine diş macunu olarak set tercih etsem de Splat markasını da kaçırmak istemedim. Ojeden göz kalemlerine  her üründe olsa da bir tane oje almayı tercih ettim. 
Pamuk çok tükettiğim için Benri markasının pamuklarını alırken Gratis çalışanı tatlılıkla makyaj içinse bebek pamuklarını da tercih edebilirsiniz çok daha yumuşak dedi ve onu da aldım. Teşekkür ediyorum.  Ailenin erkeklerine tabi traş bıçağı  diş fırçası alındı.  Sivilceli ve yağluı ciltler için önerilen meşhur keçi Sütü Sabunu  Bee beauty markasının almayı da unutmadım.  Ombre'mi tazelemek için hep aldığım  Syoss  platin sarısı saç boyasını da belirtmek isterim ki bu fiyata almamak olmazdı. 

Yine kofre olarak duş jelini Duru'dan aldım. deodorantlar.4.90-9.90 tl aralığındaydı.  En heyecanlanıp aldığım ürün ise DAX markasının üniversitenin ilk yıllarından beri  10 yıldır kullandığım  Supergro waxı . Bu maske saç uzatıyor ve besliyor efsane ürünlerden yani. 
Penti'nin çoraplarını bu indirimde bu fiyata bulunca aldım ama keşke daha da alsaydım dedim sonra. Topuklu ayakkabı için tabanlar vazgeçilmezim. Seyahat çok seven birisi olarak  seyahat  boy şişeler tabi ki aldım. 

Aslında erkenden gitme sebebim sırf bu Real Techniques'in limited setini almak içindi. Gratis o kadar çok stok getirmiş ki mutlu oldum ben de. En pahalı ama en değerli ürünüm de bu zaten. 

İlk mağazaya girdiğimde herkes yiyeceklere saldırıyordu ben de tabi eksik kalmadım.  Çünkü çok ucuzdu.  Damak çikolatalar 5  adetti 3'ünü ben kaptım itiraf ediyorum.  


Kozmetik çok almayıp en çok gıda almam ise en komiği tabii.  
Gratis mağazasının Türkiye'nin her bir yanında bir çok şube açması çok güzel bir şey. Hele hepimize yaptığı bu sürpriz  çok efsane.  Bizim gibi alışveriş yapıp rahatlayan herkes bence rahatlamıştır. 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar