Artistry Platinum Likid Far

Yaz başından itibaren inanılmaz bir likid far furyası ortada. Markalar da bu arayışlara hemen cevap vermek istercesine ürünler çıkartmaya başladı. O kadar çok çeşit, renk yapı, marka bulunmakta ki hangisini alsak demeye başladık. 

Artistry markası ile Benim elim olarak tanıdığınız Zeynep sayesinde tanıştım. bana en sevdiğim renk bu denediğinde memnun kalacaksın dedi ve ben de kullandığım  an hak verdim.
Likid ruj fırçası şeklinde fırçası var ve şişesi çok şık. Kocaman bir A harfi yapmışlar. likit ancak hemen kuruyan bir yapıya sahip olduğu için hemen denemek istedim.
Bu makyakjı yaparken üst göz pınarıma ilk uyguladım ancak öyle güzel durdu ki smoky makyajıma ayrı bir hava kattığını düşünüp gölge verdim. 

Gümüş parıltılı siyah far ile kombinlediğimde ortaya enfes bir geçiş çıktı. 

Gece makyajı için  tercih etmiş olsam da günlük makyajda da göz pınarıma uygulayarak gözlerimi hem daha canlı hem daha büyük göstermesini sağlıyorum. 

İşte detaylar.  Umarım sizde sevmişsinizdir. 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar