Yeni Ecotools enhancing eye set

Instagram hesabımda paylaştığım makyajlarımın nasıl canlı  durduğunu soranlar çok oluyor. El ile uygulanan ürünler bazen iyi bazen de maalesef ürünün gerçek performansını göstermemesini sağlayabiliyor . Özellikle  sim veya parıltı barındıran ürünler fırçasız kullanımda  kalıcılık, renk ve performans açısından düşüyor.  Uygun fiyatlı ve kurtarıcı olabilecek bir kaç fırçanız olması yeterli. Bunlardan birisi bu gördüğünüz  Ecotools markasının çift taraflı fırça seti. 


yeni tasarımlarından biri olan bu set. göz makyajınız için gereken tüm fırçaları 2 fırçada birleştirmiş resmen.  Gratis indiriminden  bu seti 35 tl fiyata aldım. 
 
Fırçaların kıl yapısı çok güzel, dökülme yapmadı ilk yıkamada. 

Burada gördüğünüz karıştırma fırçası ben bayıldım. uygularken inanılmaz rahat ve doğal karıştırıyorum. 

Bu seti almak isterseniz Gratis mağazalarına koşun. İndirimde Ecotools ürünlerini bir değerlendirin derim. Bu set dışında bir de higlighter ve kontur seti bulunmakta ona da bir bakın derim . 



Yorumlar

  1. çift taraflı fırça pek sevmiyorum o yüzden almadım yoksa tek tek olsa kesinlikle güzel fırçalar..

    YanıtlaSil
  2. Elimde çok fazla fırça olduğu için pas geçtiğim fırçalardan ama Ecotools fırçaların performanslarını çok beğendiğimi de belirtmeden geçmeyeyim.:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar