Real Techniques Ready Set Glow İncelemem

Bir Real Techniques delisi olarak ve limited fırça avcısı olarak yeni satışa çıkan bu Ready Set Glow limited edition fırça setini sevgili Gratis sayesinde aldım. 4 parçadan oluşan bu set  hem tasarım hem de ürün  farklılığı açısından şahane geldi bana.  İnceleyelim mi o zaman ?



 Limited edition olan ürünlerin takipçileri bilir. Bu set ve ürünleri bulmak zordur. Ben şanslıymışım. Yenilenen Gratis mağazasında buldum. Bu set 3 fırça ve bir süngerden oluşmakta. Ne istersen var paleti gibi .


3 tane fırçası var bu fırçalar; 



Miracle Sculpting Sponge Real Techniques'in herkes tarafından bilinen ve sevilen süngerlerine bir söz gerekir mi bilmem ama ben en son çıkan bu bir ucu sivri diğer ucu kesik. kapatıcı, fondöten ve kontürlemeye uygun her şekilde olan süngerini çok seviyorum. Islak ve kuru kullanıma uygun. 


Targeted Blending Brush benim minik pofuduk fırçam dediğim adını bile koyacak kadar sevdiğim bir fırça oldu. 
Kremsi ve likid olan aydınlatıcı, kapatıcı, kontür  kremleri  rahatlıkla uygulayabilirsiniz. Ben bununla kontür çizgilerimi belirleyip sonra dağıtıyorum. Hani şu çizgi çizgi yapılan videolardaki ideal fırça :)

Strobing Fan Brush Bu sanırım set içerisindeki en bayıldığım fırça oldu. Highlighter uygulamak için ideal bir fırça ilk kullandığımda " efsane bir fırça " dedirtti hatta. Elmacık kemiği kaş altları burnunuzun ortası ve dudak çizgisi için ideal bir fırça. 


Multitask Cheek Brush allık ve bronzer uygulamaları için uygun bir fırça değdirseniz de palete hemen pigmentli olarak fırça ürünü alıyor. Az ürün, doğal bitiş, kolay uygulama isteyenler için şahane bir ürün.  
Bu setin fiyatı 89 tl ama şanslı iseniz indirim ile çok uygun fiyata alabilirsiniz. Bundan başka bir çok limited setler de Gratis mağazalarında bir göz gezdirin derim . 

Yorumlar

  1. fırçalar ayrı ayrı olduğu ve elimde de pek çok sünger bulunduğu için almadım seti yoksa defalarca gördüm indirimde bunu .. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar