Rituelde Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı

Merhaba :)
Siyah nokta ile ilgili çok soru alında sosyal medya hesaplarımdan. Bir soru canlı yayın sırasında bana soruldu. " Melodi siyah nokta için bir sürü marka denedin  bize en  etkili olan markayı söyler misin " dediler. Siyah maskeler, bantlar kullandım. Hatta bu konuda bazen cildimi bazen nefes almamı bozdu ürünler. Özellikle siyah maske konusunda  Kore'de satılanlara tam muadil Türk markası göremedim. 

Siyah maskeler konusunda en büyük şikayet ayva tüylerinize kadar yapışıp çekmesi ile acı çekmek olan görünmeyen tüylerin  gitmesi ile artma korkusu ve  tamamen temizlenmeyen siyah noktalar. 


Ben yine bildiğim markamı önereyim dedim canlı yayında da. Rituel De Beaute  Siyah nokta  ve kir temizleyici burun bantarı benim en şahane burun bant markam oldu. Hattta ben tamamen temizlense de garanti olsun diye  bir kez daha bant yapıştıracak kadar seviyorum bu  bantları. içinden 6 tane çıkıyor. Bu da size 1.5 ay yeter :) İçinde Aleovera özü var zaten yapıştırır iken  hissediyorsunuz. 

Uygulaması çok basit içerisinden çıkacak bantı koruma  paketinden çıkarıyorsunuz burnunuzun üstünü ıslatıp bandı yapıştırıyorsunuz. ben bazı alanlara iyice yapışsın diye yapıştırdıktan sonra burnuma bastırarak bantın daha yapışmasını sağlıyorum az kuruduktan sonra ise bırakıyorum. Çoook sertleşene kadar da kağıt sertliğine gelene kadar bekleyip ki bu süre 1- 2 dk'yı geçmiyor ( siyah maskede 45 dk beklediğim oldu :) ). Sonra yavaşça burnunuzdan çekiyorsunuz. İnanın ben ilk kullandığımda da son kullandığımda da hep şaşırıyorum "görünmüyordu o kadar ama bak varmış" diyorum :) 
Fiyatı 4. 50 gibi bir fiyata satılıyor diye hatırlıyorum . Malum ben bir seferde 4-5 paket aldığım için pek hatırlamıyorum güncel fiyatını.  Bim'de satılan bu markayı internetten de bulabilirsiniz. Gerçekten alınması gereken bir ürün ve marka :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar