Farklı Makyaj Yapmak İsteyenlere Örnekler


En çok isteklerden bir tanesi göz makyajı önerileri olunca  ben de sizler için bir kaç makyaj hazırladım . hem renkli hem daha nude tonlu makyajların canlı hallerini de ınstagram üzerinden video olarak paylaştım ve paylaşmaya devam ediyorum. 


Bir çok çeşit sizler için hazırladım umarım beğenirsiniz .
Bu makyaj sleek garden of eden  paleti işe yapıldı. Yeşilin bir çok tonuna sahip güzel bir palet kendisi :)

Bu mavili makyaj mat farlardan yapılmış bir palet olan wet N Wild poster child ve art ın the streets ile yapıldı ve göz pınarlarına mat beyaz far sürüldü.
Bu farklı makyaj sleek original paleti ile yapıldı kirpik diplerine sephora flashy violet göz kalemi kullanıldı ve paletteki mor ile gölgelendirme yapıldı.


Gold ile pembe uyumunu sevenler için güzel bir örnek . W7 lightly toasted paletindeki gold ve sephora starlet ile yapıldı. 



Sleek original paletinde bulunan mavi turkuaz ve gol ile yapılan bu makyajda göz pınarlarında gold renk işe farklılık kattım.  Original paleti hafif parlak bir palettir .
Bu makyajda mor pembe ve sedef tonlu far  eyeliner ve rimel kullandım. Özellikle canlı renkler için sleek paletini kullandım. 

Bu makyajımda sleek original paletini sadece kullandım.



Bu palette wet N Wild Petal Pusher paletini kullandım. 



Sleek Original  paletini kullandım. Kirpik altında en dibe yeşil uyguladıktan sonra altına mavi ile gölge verip karıştırdım . 


Bu makyajda spoiled brat paletini kullandım göz pınarlarına geçiş yapmak  için sedef rengi far sürdüm.  

Pembe net dursun diye mat sephora starlet rengini kullandım. 

Bu en beğenilen makyajlarımdan biri oldu ve tek paletle bu makyajı yapmak çok kolaydı.  Wet N Wild Art In The Streets paleti ile önce turuncu  sonra sarı ve en alta diplere yeşil sürdükten sonra  sarı ile gölgelendirme yaptım. 

Bu makyaj Sleek Sunset paleti ile yapıldı tabi öyle olunca bir sunset makyajı olmalıydı. Bu paletteki renkler hafif parıltılı  Bir önceki gibi mat bir palet değil. Kırmızı, turuncu ve sarı renkler ile gölgelendirme yapıldı. 

Wet N Wild Petal Pusher paleti ile bu makyaj da yapıldı.

Kahve tonlu bir palet olan w7 smok'in paleti ile üst göz makyajı yapıldıktan sonra kırmızı farınız yok ile akmayan kırmızı dudak kaleminiz ile bu makyajı yapabilirsiniz . 

Tüm bu makyajlarda  kullandığım eyeliner Wet N Wild Graphich Liner kalemi idi. Keçeli kalem gibi bir ucu olduğu için rahat kullanabileceğiniz bir eyeliner. Bir diğer püf nokta gözlerinizi iri göstermek istiyorsanız benim gibi gözünüzü içine  beyaz kalem gözünüzü küçük göstermek istiyorsanız da içine siyah kalem çekmenizi önerebilirim. İkinci bir makyaj önerileri yazım yakında gelecek hepinizi öpüyorum . 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar