Eve Shop Mağazasına Gelen Amerika Ürünlerini İnceleme ve Çekiliş


Eve mağazasına yeni gelmiş Amerika ürünlerini gördünüz mü ? Ben 2 tane markayı görünce hemen sevinip  o markaların ürünlerini kaptım. İlk haftaya özel bir de %30 a varan indirim olunca  bu şansı değerlendireyim dedim. İşte topluca aldıklarım. 

Bu aldıklarımın içinde özellikle the Creme Shop ve Cherimoya benim daha önceden uygun fiyatlı Amerikan ürünlerinden bildiğim  ve kullandığım markalar. 

The Cream Shoptan  en çok ne alınır derseniz kesinlikle süngerleri derim. Fırçaları  makyaj malzemeleri bir yana the creme shop ürünleri bana nedense Mac 'in ürünlerini andırıyor. Genel olarak fiyat söylemek gerekirse indirimsiz bilmemekle birlikte indirimle 9.90  ile 16 tl arasında aldım. 

Bu ilk süngerler özellikle concealer kapatıcı ve  dağıtıcı özelliği dışında detay süngeri olsun diye  Minik minik rengarenk 8 tane sünger. 

Gelelim kontür paletine . Cherry Chree markasının bu paletini 29 tl ye bulunca kızım al lazım olur dedim ama maalesef sevemedim. Yapısı fazla ıslak ve yağlı gibi duruyor . Kesinlikle bir transparan pudra gerekiyor . özellikle cildiniz benim gibi karma veya yağlıysa gecenin sonunda hüsran kaçınılmaz. 

Bu sette bir de fırça bulunmakta ama o da pe doğal değil :) 


swatchlardaki parlama  sim veya parıltı değil gayet yağlı ve ıslaklık görüntüsü :) Ten rengim şuan çok koyu olduğu için sanmayın ki bu palet koyu renk içermiyor :)

Benim en sevdiğim paletlerden  biri ise bu gördüğünüz chiseled markasının allık ve kontür paleti. içinde  highlighterı var  allığı var kontür rengi var daha ne olsun :) Ve boyutu avucunuzdan büyük :)

İkinci favori paletim ise  aldığım günden bu yana kullanmaya doyamadığım bu cherry chree markasının  highlighter  kontür paleti. Toz yapıda oluşu ve inanılmaz pigmentli oluşu uzun ömürlülüğünün garanticisi gibi. 

Renkler  tam gerekli olan 3 renk. 

Bir diğer sünger ise yine tabi ki  The Creme Shop  .Bu sünger seti Mac'in sünger setine benzeten bir ben miyim? Süngerler yumuşacık dayanıklı  ve sadece 9.90 tl ye aldım. 
Gelelim benim sevdiğim 2. marka olan Cherimoya markasına . Bu dörtlü palette yok yok. indirimli 20 tl  ama işlevi say say bitmez. 4 mevsim kullanılabilecek avucunuza sığmayan bir palet :)

Ve gelelim  son duyuruma . Şuan siz sevgili takipçilerim için bir çekiliş düzenledim. Instagram üzerinden bu çekilişime katılan  bir şanslı takipçime bu resimde gördüğünüz   ürünleri hediye edeceğim.  tek yapmanız gereken Instagram hesabıma bir göz atmak.

Yorumlar

  1. Çok güzel ürünler mutlulukla kullanın :))

    YanıtlaSil
  2. En merak ettiğim ürünleri yazmışsın canım . Eline sağlık!

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın çok güzellermiş😍

    YanıtlaSil
  4. görünümleri cidden çok güzel, çok şirin hepsi, yakınımda Eve mağazası yok bir türlü alamadım şunlardan =) mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar